Vragen over onze wasstraat:
  • Onze openingstijden

    Onze openingstijden zijn als volgt:

    Maandag t/m zaterdag: 08.00 t/m 18.00 uur.

    Zondag: 10.00 - 17.00 uur.


    Let op! Ons interieurplein sluit ook om 18.00 uur. 


    Tijdens de feestdagen hanteren wij onderstaande aangepaste openingstijden:

    Nieuwjaarsdag: Gesloten

    1e & 2e paasdag: 10.00 - 17.00 uur

    Koningsdag: 10.00 - 17.00 uur

    Hemelvaartsdag: 10.00 - 17.00 uur

    1e en 2e pinksterdag: 10.00 - 17.00 uur

    Pakjesavond (5-12): 17.00 uur gesloten

    Kerstavond: 17.00 uur gesloten

    1e Kerstdag: Gesloten

    2e Kerstdag: 10.00 - 16.00 uur

    Oudjaarsavond: 17.00 uur gesloten

  • Hoe gaat het autowassen in zijn werk en wat moet ik doen?

    Bij aankomst kies je uit een van onze wasprogramma's. Verwijder daarna de antenne en klap de spiegels in. Wij wassen vervolgens jouw auto voor (behalve bij ons budget programma). Daarna rij je de lopende band om met behulp van aanwijzingen van ons personeel. Zodra je op de band staat zorg er dan voor dat de:

    • versnelling in vrij staat (automaat stand N)
    • auto niet op de handrem staat
    • ruitenwissers uit zijn

    Na het autowassen rij je onze stofzuigerhal binnen en kun je gratis gebruik maken van de stofzuigers, mattenreinigers, bandenpomp en blaaspistooltjes.

  • Betaalmogelijkheden

    Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen:


    • per pin (apple pay, samsung pay, etc)
    • met onze voordelige Carwash Card
    • volledig contactloos via automatische incasso (bij een abonnement)
    • door het kopen van een wasprogramma in onze webshop
    • met een tankpas van Move Move, Multitankcard of Travelcard
    • met de Nationale Auowasbon
    • met contact geld

    Je kunt bij ons niet betalen met een creditcard.

    We do not accept credit cards.

  • Hoe kan ik mijn Carwash Card opwaarderen?

    Klik hierboven op de knop "Mijn account


    Vervolgens log je in met het nummer wat achterop jouw Carwash Card staat (linksboven in de hoek) of je e-mailadres (mits je dit hebt opgegeven).


    Het wachtwoord vind je op de kaart waar jouw Carwash Card aan bevestigd zat. Ben je het wachtwoord kwijt, klik dan op wachtwoord vergeten om een nieuw wachtwoord aan te maken.


    Na het invoeren van het pasnummer of e-mailadres en het wachtwoord klik je op de knop "Inloggen" nu ben je ingelogd.


    Kies in het eerste tabblad "Opwaarderen" de opwaardering uit die je wenst en volg de stappen.


    De pas is nu opgewaardeerd. Het kan een paar minuten duren voordat het bedrag op jouw pas staat.

  • Hoe kan ik inloggen?

    Klik hierboven op de knop "Mijn account


    Vervolgens log je in met het nummer wat achterop jouw Carwash Card staat (linksboven in de hoek) of je e-mailadres (mits je dit hebt opgegeven).


    Het wachtwoord vind je op de kaart waar jouw Carwash Card aan bevestigd zat. Ben je het wachtwoord kwijt, klik dan op wachtwoord vergeten om een nieuw wachtwoord aan te maken.


    Na het invoeren van het pasnummer of e-mailadres en het wachtwoord klik je op de knop "Inloggen" nu ben je ingelogd.

  • Kan ik mijn auto ook stofzuigen?

    Jazeker! 


    Na het autowassen kun je gratis gebruik maken van ons overdekte interieurplein.


    Hier vind je o.a.:

    • krachtige stofzuigers
    • perslucht om het dashboard mee schoon te blazen
    • een bandenpomp 
    • water en emmers om bijv. sponningen mee schoon te maken
    • een koffiecorner voor een gratis kopje koffie
    • een speelhoek voor de kinderen
    • een gastentoilet 
  • Maximale en minimale breedte en doorrijhoogte

    Maximale autohoogte: 2.05 m

    Maximale autobreedte: 2.15 m 

    Minimale autobreedte: 1.30 m

  • Kan mijn auto met imperiaal door jullie wasstraat?

    Nee auto's met imperiaal of dakdreagers kunnen helaas niet door onze wasstraat. 

  • Kan mijn cabrio door de wasstraat?

    Ja, onze wasstraat beschikt over een cabrio-stand, waardoor de dakborstels zacht over de linnen cabriokap gaan.

  • Kan mijn auto met zwaailicht door jullie wasstraat?

    Ja, een auto met zwaailicht kan door onze wasstraat. De auto (inclusief zwaailicht) moet niet hoger zijn dan 2.05 m.

  • Er zit vogelpoep op mijn auto. Gaat dat eraf in jullie wasstraat?

    Vogelpoep en insectenresten zijn zeer slecht voor de lak van je auto. De zuren in de vogelpoep en in de insectenresten tasten de lak van je auto aan. 


    Vogelpoep kan zeer snel schade veroorzaken aan je auto. Vooral op hete dagen. Als je permanente schade aan je autolak wil voorkomen, is het belangrijk om vogelpoep en insectenresten zo snel mogelijk te (laten) verwijderen. 


    Heb je geen tijd om direct je auto te gaan wassen? Gebruik dan een stuk keukenpapier. Maak dit volledig nat onder de kraan en leg het op de plek waar vogelpoep zit. De vogelpoep kan dan losweken.




    Let ook erg op met zonnebrandcrème. Zit er eenmaal zonnebrandcrème op je auto, dan moet deze gepoetst of opnieuw gespoten worden.




    Als je kiest voor wasprogramma 1, 2 of 3 wassen we je auto voor. Daarbij verwijderen we zoveel mogelijk vogelpoep en insectenresten. De wax- en polishlaag die daarna in de wasstraat wordt aangebracht beschermt je autolak, waardoor vogelpoep beter te verwijderen is.

  • Is autowassen in een wasstraat milieuvriendelijk?

    Ja. Autowassen in de wasstraat is zelfs milieuvriendelijk dan je auto thuis op de oprit wassen. 


    Wasstraten beschikken over vloeistofdichte vloeren zodat shampoos veilig kunnen worden gebruikt en niet in de bodem terechtkomen. 


    Daarnaast wordt al het water, shampoo-resten, vuil, slib en olie opgevangen. Vervolgens wordt het water gefilterd en hergebruikt. Olie en slib worden opgevangen en in putten opgeslagen. Periodiek worden deze putten door een slibverwerkend bedrijf geledigd. 


    Wasstraten gebruiken geen leidingwater om auto's mee te wassen, maar water uit een bron dat met behulp van diverse filters gereed wordt gemaakt om auto's mee te wassen. Zo wordt o.a. kalk verwijderd, zodat er geen kalkvlekken op jouw auto achterblijven. 


    Wist je trouwens dat onze shampoos in Oss worden gemaakt door het bedrijf Spectro?

  • Komen er krassen op mijn auto als ik deze in de wasstraat was?

    Nee. Onze wasstraat is uitgerust met zachte textiel borstels om te wassen en te drogen. 


    Voordat de auto de borstels bereikt is het grove vuil door shampoo's en onze hogedruk boog van de auto gespoten. 


    Tijdens het wassen worden de textielborstels natgespoten en van shampoo voorzien waardoor ze nog zachter worden en beter wassen. 


    Na het wassen wordt de auto met water gespoeld, gedroogd met lucht en onze microvezel droogborstels. 


    Daarnaast spuiten wij de borstels in onze wasstraat elke dag schoon.


    Vaak ontstaan krassen op parkeerplaatsen, door struiken of heggen, doorn (huis)dieren, tijdens het rijden, etc.. In deze krassen hoopt vuil zich op wat er in de wasstraat uit wordt gewassen. 


    Wist je trouwens dat onze borstels in Oss worden gemaakt door het bedrijf Brushcom?



Vragen over abonnementen:
  • Wat houdt een onbeperkt abonnement in?

    Met een abonnement kun je jouw auto elke dag komen wassen voor een vast bedrag per maand. 

  • Heb ik een pasje nodig?

    Nee je hebt geen pasje nodig. Onze kassa scant jouw kenteken en zo weten wij dat jij een abonnementhouder bent. 


    Makkelijker afrekenen kan bijna niet!

  • Hoe kan ik een abonnement aanvragen

    Een abonnement vraag je makkelijk en snel aan via onze website.


    Na het invoeren van jouw achternaam, kenteken en e-mailadres kun je een van onze abonnementen kiezen. Je kunt later extra gegevens toevoegen, zoals voornaam of telefoonnummer, maar dat hoeft niet.


    Na betaling kun je direct gebruik maken van het abonnement. 


    Klik hier om een abonnement aan te vragen.

  • Hoe vaak kan ik mijn auto wassen?

    Dat is afhankelijk van het abonnement dat je hebt afgesloten. Bij onze onbeperkt abonnementen kun je 1 keer per dag jouw auto komen wassen.

  • Zit ik aan het abonnement vast?

    Nee hoor. 


    Bij een maandabonnement kun je op elk gewenst moment het abonnement opzeggen. Het abonnementsgeld betaal je vooruit, dus je kunt gebruik blijven maken van het abonnement tot de betaalde periode is verstreken.


    Bij een jaarabonnement betaal je een jaar vooruit.  Net zoals bij de maandabonnementen, betaal je het abonnementsgeld vooruit, dus je kunt gebruik blijven maken van het abonnement tot de betaalde periode is verstreken. 


    Jaarabonnementen zijn vooral voor ondernemers handig. Je ontvangt maar 1 factuur voor 1 jaar autowassen. Je hoeft dus ook maar 1 factuur in je administratie op te nemen. 

  • Kan ik een ander wasprogramma kiezen?

    Ja dat kan. 


    Bij een Onbeperkt en Familie abonnement kun je zelf bepalen welk wasprogramma je kiest. 


    Bij een Plus abonnement kun je ook kiezen voor programma Basis of Budget. Wil je een Super wasprogramma dan betaal je het verschil bij.

  • Waar kan ik de factuur vinden?

    De factuur kun je heel makkelijk downloaden.


    Kies bij "Onbeperkt" voor "Inloggen" of klik hier om in te loggen.


    Kies vervolgens voor "Mijn transacties". Hier staan alle transacties, dus ook de facturen. Klik op het PDF icoon achter de factuur om deze te downloaden. 

  • Hoe kan ik mijn kenteken aanpassen?

    Kies bij "Onbeperkt" voor "Inloggen" of klik hier om in te loggen.


    Je kunt nu je gegevens aanpassen, waaronder jouw kenteken.


    Let op! Je kunt maximaal 1 x per maand en 3 x per jaar het kenteken aanpassen.

  • Kan ik voor mijn taxi een abonnement aanvragen?

    Nee dat kan helaas niet.


    Taxi- en garagebedrijven kunnen gebruik maken van onze Carwash Card. Bij hoge volumes is maatwerk mogelijk.



Vragen over onze Carwash Card:
  • Hoe kan ik mijn Carwash Card opwaarderen?

    Klik hierboven op de knop "Mijn account


    Vervolgens log je in met het nummer wat achterop jouw Carwash Card staat (linksboven in de hoek) of je e-mailadres (mits je dit hebt opgegeven).


    Het wachtwoord vind je op de kaart waar jouw Carwash Card aan bevestigd zat. Ben je het wachtwoord kwijt, klik dan op wachtwoord vergeten om een nieuw wachtwoord aan te maken.


    Na het invoeren van het pasnummer of e-mailadres en het wachtwoord klik je op de knop "Inloggen" nu ben je ingelogd.


    Kies in het eerste tabblad "Opwaarderen" de opwaardering uit die je wenst en volg de stappen.


    De pas is nu opgewaardeerd. Het kan een paar minuten duren voordat het bedrag op jouw pas staat.

  • Wat is een Carwash Card en hoe kom ik eraan?

    Met onze prepaid Carwash Card ontvang je € 2,- korting op onze 3 beste wasprogramma's. 


    Naast deze korting ontvang je ook extra pinbonus bij opwaarderen (met pinpas) vanaf € 50,-. Waardeer je meer op, dan ontvang je ook meer bonus. Je kunt opwaarderen met vaste bedragen, deze staan bij onze kassa aangegeven.


    Met onze prepaid Carwash Card kun je ook autodoekjes, geurhangers, ruitenwisservloeistof, etc. afrekenen bij onze kassa. 


    Een Carwash Card kun je aanvragen bij onze kassa of online. Hij ligt dan klaar bij je eerstvolgende bezoek.


    Let op! Je ontvangt alleen korting bij voldoende saldo. 

  • Wat kost een Carwash Card?

    NIets. Een Carwash Card is gratis.

  • Mijn Carwash Card is kwijt? Hoe kan ik een nieuwe aanvragen?

    Klik hier om jouw Carwash Card te blokkeren en om misbruik te voorkomen.


    Is jouw Carwash Card niet geregistreerd en beschik je niet over het pasnummer? Dan kunnen wij jouw Card helaas niet in ons systeem vinden en ook niet blokkeren. 


    Wij adviseren je om jouw Carwash Card altijd te registeren. Je bepaald uiteraard zelf of je dit doet en welke gegevens je invuld.

  • Waar kan ik de factuur vinden?

    De factuur kun je heel makkelijk downloaden.


    Klik op "Carwash Card Login" of klik hier om in te loggen.


    Kies vervolgens voor "Mijn transacties". Hier staan alle transacties, dus ook de facturen. Klik op het PDF icoon achter de factuur om deze te downloaden. 

  • Ik heb meerdere auto's kan ik een extra kaart krijgen?

    We verstrekken 1 Carwash Card per account. 


    Op verzoek verstrekken we extra digitale Carwash Cards. Deze staan op kenteken. Zo kun je meerdere auto's wassen op 1 account. Wil je een extra digitale Carwash Card? Laat het ons dan weten!

  • Kan ik meerdere Carwash Cards koppelen?

    Nee dat kan helaas niet. Elk account heeft een eigen saldo met bijbehorende Carwash Card.

  • Kan ik een kortingsbon gebruiken met mijn Carwash Card?

    Ja dat kan (strippenkaarten uitgezonderd). 


    Onze acties gelden ook voor onze vast klanten. Je betaald het tarief aangegeven op de kortingsbon.

  • Kan ik strippenkaarten kopen met een Carwash Card

    Nee dat kan helaas niet. 


    Strippenkaarten kunnen alleen betaald worden met contant geld of pinpas.

  • Ik heb te weinig saldo, kan ik bijbetalen?

    Dat kan helaas niet. Je kunt het resterende saldo bijvullen of opmaken aan bijv. intereurproducten, etc.

  • Ik gebruik mijn Carwash Card niet meer, kan ik het resterende saldo terugkijgen?

    Dat kan helaas niet. Je kunt wel:


    • het resterende saldo gebruiken om een abonnement aan te schaffen en een abonnementstermijn (deels) mee te betalen 
    • het saldo gebruiken om producten in onze shop aan te schaffen
    • jouw Carwash aan iemand kado geven. Je kunt de gegevens van de pashouder aanpassen nadat je bent ingelogd.

    Klik hier om in te loggen.

  • Is mijn Carwash Card onbeperkt geldig?

    Bij blijvend gebruik is jouw Carwash Card onbeperkt geldig.


    Als jouw Carwash Card 24 maanden niet is gebruikt, dan wordt het account opgeheven.



Betaalmogelijkheden:
Wij accepteren geen creditcards. We do not accept credit cards.


Staat jouw vraag er niet bij? Neem contact met ons op en wij beantwoorden jouw vraag zo snel mogelijk.
Share by: